ח"כ בוסו: "השמאל מעמיד צלם בהיכל בדמות הפגיעה בקודשי ישראל"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ בוסו: "השמאל מעמיד צלם בהיכל בדמות הפגיעה בקודשי ישראל"

    ח"כ אוראל בוסו בריאון ל"מהדורה המרכזית" תוקף את בנט וימינה על הפרצות והפגיעה בקודשי ישראל ומעריך כי הקואליציה תתפרק, "שקר לא מחזיק מעמד". על מינוי קריב ליו"ר ועדת חוקה, "אסון. הוא כעין שר משפטים"

    צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אוראל בוסו התראיין הערב (ראשן) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס למאבק על דמותה היהודית של המדינה, "מלבד המצור על ירושלים היה גם העמדת הצלם בהיכל, העמדת צלם בהיכל של ממשלת השמאל עושה לנו, בדמות פגיעה בקדושת השבת, בחומות הגיור ופגיעה בכשרות של עם ישראל, מבחינתנו אנחנו צריכים להתעורר הקב"ה מעורר אותנו, מדובר בבעייה אמיתית. בממשלה שבאה לקעקע את היהדות".

    "כל מי שרואה כרגע את חוק האזרחות, זה שקר ושקר לא יכול להחזיק למשך זמן. אין שום דבר שמחבר בינהם. בקואליציה הקודמת היינו 4 מפלגות כאן זה 8 מפלגות. התפקד שלנו זה להציב מראה מול אזרחי ישראל להראות להם את ממשלת ההונאה הזאת".

    על העמדת רפורמי בראשות וועדת חוקה אומר בוסו, "כל כל חוק שצריך להעביר במדינה הוא יכול להחליט אם זה מתאים לו, הוא מעין שר המשפטים, זה אסון אמיתי, זה בנט וחבריו בימינה עשו זאת. גם שר הדתות כהנא מדבר על רפורמות שיפגעו ביהדות".



    0 תגובות